مشاوره آویژه، تلفنی، روانشناسی، تحصیلی، نظام وظیفه مشاوره آویژه، تلفنی، روانشناسی، تحصیلی، نظام وظیفه .

مشاوره آویژه، تلفنی، روانشناسی، تحصیلی، نظام وظیفه

مشاوره تلفنی نظام وظیفه

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۲
مشاوره تلفنی نظام وظیفه یکی از راه های موثری است که مشمولین می توانند از طریق آن به تمامی اخبار و قوانین سازمان نظام وظیفه دسترسی داشته باشند . در واقع مشاوره تلفنی نظام وظیفه به متقاضیان کمک می کند تا هر چه سریع تر به سوالات خود پاسخ دهند و راه حل های درستی برای مشکلات خدمت وظیفه ی خود پیدا کنند . همانطور که می دانید مسئله ی خدمت سربازی نظام وظیفه یکی از بزرگ ترین دغدغه های جوانان امروزی است . زیرا جوانان باید در حساس ترین سال های سرنوشت ساز زندگی خود به خدمت سربازی رفته و ۲ سال از خانه و خانواده خود دور باشند . از این حیث گذراندن خدمت سربازی برای جوانان امروزی بسیار دشوار است . از طرف دیگر مشکل تحصیل برایشان پیش خواهد آمد .
مشاوره تلفنی نظام وظیفه
جوانان در سن مشمولیت دغدغه ی ادامه تحصیل را نیز دارند . زیرا یا باید تحصیل را انتخاب کرده و در دانشگاه قبول شوند . تا بتوانند از معافیت تحصیلی استفاده کنند . اگر این اتفاق نیفتد مشمولین مجبورند برای اعزام به خدمت سربازی وظیفه آماده شوند . امروزه با بهره گیری از مشاوره تلفنی نظام وظیفه ، متقاضیان می توانند از تسهیلاتی که سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا برای آن ها در نظر گرفته است اطلاع پیدا کنند . هم چنین درصد زیادی از جوانان می توانند با داشتن شرایط مناسب از این تسهیلات استفاده کرده و بهره ببرند . این تسهیلات چیست و چه کمکی به مشمولین خواهد کرد ؟
برای پاسخ به این سوالات باید بگوییم دادن معافیت سربازی بزرگترین کمکی است که سازمان نظام وظیفه برای جوانان در نظر گرفته است .  برای کسب اطلاعات بیشتر مشمولین می توانند مشاوره نظام وظیفه را از مرکز مشاوره آویژه بخواهند . این مرکز با ارائه بهترین خدمات مشاوره ای نظام وظیفه به مشمولین کمک می کند تا سریع تر به اهداف خود برسند .
بیشتر بخوانید:مشاوره آنلاین و تلفنی نظام وظیفه
مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه ارائه دهنده ی بهترین مشاوره تلفنی نظام وظیفه می باشد همانطور که می دانید مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه اطلاعات مفیدی در زمینه های معافیت خدمت سربازی ، کسری خدمت سربازی ، امریه های سربازی سازمان های دولتی ، انواع معافیت های موقت و سایر خدمات دیگر نظام وظیفه در اختیار عزیزان مشمول قرار می دهد برای تماس و ارتباط با مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه شما عزیزان می توانید با شماره های داده شده تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید .
امروزه بیشتر سوالات جوانان در مورد معافیت ها و کسری های خدمت است زیرا برخی از افراد شرایط استفاده از انواع معافیت های خدمت سربازی را دارند از این رو بسیاری از جوانان سعی می کنند راهی پیدا کنند تا بتوانند شرایط خود را تغییر داده و از تسهیلات سازمان نظام وظیفه عمومی استفاده کنند زیرا استفاده از کسری های خدمت راه بسیار آسان و خوبی است که متقاضیان می توانند از آن بهره بگیرند ما در ادامه این مقاله کسری های خدمت را نیز توضیح خواهیم داد هم چنین افرادی که شرایط استفاده از کسری های خدمت و معافیت های سربازی را ندارند می توانند از دیگر مزایای موجود استفاده کنند .
این مزایا می تواند شامل استفاده از امریه خدمت سربازی می باشد شاید برخی بپرسند که امریه سربازی چیست ؟ باید درپاسخ بگوییم که امریه سربازی راهی است که جوانان می توانند از طریق آن خدمت سربازی خود را در جای به غیر از پادگان بگذرانند اگر بخواهیم ساده تر توضیح دهیم باید بگوییم این افراد به جای رفتن به خدمت سربازی و گذراندن خدمت در پادگان ها می توانند به عنوان کارمند در سازمان ها و نهادهای دولتی مشغول به کار شوند .
بیشتر بخوانید: مشاوره خدمت سربازی
  مشاوره تلفنی نظام وظیفه معافیت سربازی
مشاوره تلفنی نظام وظیفه معافیت سربازی از بحث های داغ و پرهیجان سازمان نظام وظیفه می باشد . زیرا کابوس رفتن به خدمت سربازی تمام شده و مشمول می تواند کارت معافیت خود را دریافت کند . راه های گرفتن معافیت ها بسیار زیاد است . فقط کافی است قوانین و تبصره های معافیت وظیفه ی عمومی را بخوانید و از مشاوره تلفنی نظام وظیفه معافیت سربازی راهنمایی و کمک بگیرید . از این طریق می توانید سریع تر به نتیجه برسید .
فهرست معافیت های سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا :
معافیت پزشکی نظام وظیفه
معافیت سربازی  کفالت
معافیت مددجویی ( از طریق کمیته امداد و بهزیستی )
معافیت بخشودگی سنی
معافیت تحصیلی
معافیت بنیاد امور نخبگان
معافیت غایبان و فراریان از سربازی
امروزه معافیت ها همه به نوعی پر مخاطب شده است . از این جهات سازمان وظیفه عمومی کشور قوانین را هرروزه بازبینی کرده و تغییراتی در آن اعمال می کنند .
بیشتر بخوانید:شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی
مشاوره تلفنی نظام وظیفه کسری خدمت برای مشمولینی است که اطلاعاتی راجع به کسری های خدمت سربازی ندارند . کسری های خدمت می تواند مدت خدمت سربازی افراد را کاهش دهد . بنابراین راه خوبی است تا افراد از ۲ سال خدمت کردن و دور بودن از خانواده راحت باشند . کسری های خدمت می تواند مشمولین را کمک کند تا مدت سربازی خود را کاهش دهند . این مدت کاهش یافته می تواند بین ۶ ماه تا یکسال و حتی بیشتر متغیر باشد . این متغیر بودن به شرایط مشمول بستگی دارد . هرچه مشمولین از شرایط بهتری برخوردار باشند می توانند از کسری خدمت بیشتری نیز استفاده کنند .
بیشتر بخوانید:مشاوره خرید خدمت سربازی نظام وظیفه
فعرست معرفی کسری های خدمت سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا :
کسری های خدمت ایثارگران ، جانبازان و آزادگان .
کسری های خدمت بسیجیان فعال .
کسری های خدمت پروژه های ویژه ی بنیاد امور نخبگان .
کسری های خدمت مشمولان متاهل بدون فرزند .
کسری های خدمت سربازی مشمولین متاهل دارای فرزند .
کسری های خدمت مناطق آسیب دیده ، محروم و بد آب و هوا .
کسری خدمت مناطق عملیاتی .
این کسری های خدمت برای همگان قابل اجراست . فقط کافی است شما عزیزان قوانین این کسری ها را از طریق مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه استعلام گرفته و راهنمایی های لازم را هر چه سریع تر بدست آورید .
مشاوره تلفنی نظام وظیفه کفالت
مشاوره تلفنی نظام وظیفه کفالت یکی از مهم ترین بخش های مشاوره می باشد . این نوع مشاوره متقاضیان را با انواع مشاوره های معافیت کفالت آشنا می سازد . زیرا اطلاعات مرتبط با معافیت کفالت سربازی بسیار گسترده است . این اطلاعات و قوانین می تواند از طریق مشاوره تلفنی به راحتی به مشمولین انتقال یابد . معافیت کفالت انواع مختلفی دارد که در اینجا آن ها را توضیح خواهیم داد .
بیشتر بخوانید:شرایط معافیت خدمت سربازی چگونه است
انواع معافیت های کفالت خدمت سربازی :
معافیت کفالت پدر ناتوان و بیمار
معافیت کفالت سربازی پدر پیر و سالخورده
 معافیت کفالت برادر صغیر بدون والدبن
معافیت کفالت سربازی خواهر
معافیت کفالت سربازی برادر بیمار
معافیت کفالت سربازی جده یا مادر پدری یا مادری
معافیت کفالت سربازی جد یا همان پدربزرگ
معافیت کفالت سربازی مادر طلاق گرفته
معافیت کفالت سربازی مادری که همسرش فوت شده است
معافیت کفالت سربازی همسر معلول
معافیت کفالت سربازی فرزند بدون مادر
معافیت کفالت سربازی تک فرزندی
مشمولین می توانند به راحتی از یکی از این معافیت های کفالت استفاده کنند . فقط کافی است از شرایط اولیه و مهم این نوع معافیت برخوردار باشند . بر اساس آخرین و به روز ترین اخبار و قوانین معافیت کفالت ، شروط اصلی این معافیت سربازی به شرح زیر می باشد :
غیبت نداشتن یکی از مهم ترین شرط های بهره مندی از معافیت کفالت سربازی است .
به موقع اقدام کردن برای این نوع معافیت بسیار مهم است . یعنی مشمول باید زمانی که به سن مشمولیت رسید برای گرفتن معافیت اقدام کند .
مشمول هم چنین باید تنها سرپرست و نگهدارنده کفیل خود باشد تا بتواند از مزایای معافیت کفالت استفاده کند .
  مشاوره تلفنی نظام وظیفه
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه مشاوره تلفنی نظام وظیفه
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۲:۲۰ توسط:آویژه فن موضوع: نظرات (0)