مشاوره آویژه، تلفنی، روانشناسی، تحصیلی، نظام وظیفه مشاوره آویژه، تلفنی، روانشناسی، تحصیلی، نظام وظیفه .

مشاوره آویژه، تلفنی، روانشناسی، تحصیلی، نظام وظیفه

شرایط تعجیل خدمت سربازی چگونه است؟

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
تعجیل خدمت سربازی چیست ؟ آیا تعجیل خدمت سربازی از نظر قانونی قابل اجراست ؟ چه کسانی می توانند از این فرصت استفاده کرده و سریع تر به خدمت سربازی بروند ؟ این سوالاتی است که می تواند در زمینه تعجیل خدمت سربازی به ذهن افراد بیاید . اما برای پاسخ به این سوالات نیاز است که همه ی جوانب و بخش های خدمت سربازی نظام وظیفه را مورد بررسی قرار دهیم . زیرا مسائل نظام وظیفه برای جوانان و هم چنین خانواده های آنان بسیار مهم و ضروری تلقی می شود . به همین منظور ما این مقاله را در ارتباط با مسائل خدمت وظیفه عمومی و تعجیل خدمت سربازی تهیه کرده تا اطلاعات مفیدی در خدمت شما عزیزان قرار دهیم .و درصورت داشتن هر گونه سوالی می توانید از مشاوره نظام وظیفه کمک بگیرید.
روش تعجیل خدمت سربازی
جوانان در کشور ما پس از رسیدن به سن ۱۹ سالگی وارد سن مشمولیت می شوند . در این سن جوانان تحصیلات دوره ی متوسط خود را به پایان رسانده و مراحل اعزام به خدمت سربازی را انجام می دهند . این افراد با دریافت دفترچه ی راهنمای خدمت سربازی به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورده و سپس مراحل دیگر را انجام خواهند داد . اما برخی جوانان علاقه مند هستند که زودتر از سن مشمولیت به خدمت سربازی اعزام شوند . اما سوال اینجاست که این تعجیل خدمت سربازی ممکن خواهد بود یا خیر ؟
از طرف دیگر برخی جوانان متقاضی خدمت سربازی علاقه ای به رفتن به خدمت ندارند . این افراد به دنبال راهی هستند تا بتوانند از خدمت رفتن منصرف شوند . راه های زیادی وجود دارد تا جوانان به خدمت نروند . این راه ها شامل معافیت های سربازی ، کسری های خدمت سربازی و امریه ها می باشد . این مقاله شما را با شرایط خدمت سربازی و تعجیل در آن آشنا می کند .
بیشتر بخوانید: مشاوره معافیت خدمت سربازی
شرایط تعجیل خدمت سربازی
شرایط تعجیل خدمت سربازی یا تمدید آن می تواند برای هر مشمولی اتفاق بیفتد . یعنی برخی افراد بخواهند با توجه به شرایط خود زودتر به خدمت سربازی رفته یا برخی قصد داشته باشند تا وارد غیبت شوند . این شرایط برای بسیاری از افراد ناخواسته اتفاق می افتد . بنابراین سازمان نظام وظیفه ی عمومی برای شرایط تعجیل خدمت سربازی یا تمدید آن قوانین و تمهیداتی تصویب کرده تا جوانان به مشکل نخورند . سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا هر ساله نیز تغییراتی در این قوانین ایجاد می کند . اما ما در این مقاله آخرین اخبار و قوانین روز را در اختیار خوانندگان عزیز قرار خواهیم داد .
کسانی که قصد دارند از این شرایط تعجیل خدمت سربازی استفاده کنند باید از قوانین کامل آن باخبر بوده تا به مشکل برنخورند . ما در اینجا برخی از قوانین مهم را برای شما مفصل توضیح خواهیم داد .
قوانین و شرایط تعجیل خدمت سربازی :
مشمولینی که قصد دارند از تمدید و تعجیل در خدمت سربازی بهره بگیرند نباید وارد غیبت سربازی شده باشند .
مشمولین اجازه دارند تنها یکبار درخواست تمدید و تعجیل در زمان خمت سربازی خود داشته باشند .
تنها مشمولینی که در سال اعزام به خدمت و در نزدیکی سن مشمولیت قرار دارند می توانند از تعجیل خدمت سربازی بهره مند شوند .
آن دسته از مشمولینی که قصد تمدید خدمت سربازی خود را دارند باید در زمان مشخصی قبل از اعزام برای تمدید آن اقدامات لازم را انجام دهند .
میزان تعجیل در خدمت سربازی برای مشمولان با هر مدرک تحصیلی امکان پذیر است .
تمدید خدمت سربازی برای افراد با مدرک تحصیلی متفاوت خواهد بود . یعنی کسانی که مدرک دیپلم دارند با کسانی که مدارک بالاتر دارند از مدت مشخصی متفاوتی می توانند جهت تمدید خدمت سربازی خود استفاده کنند .
بیشتر بخوانید: شرایط معاف شدن از خدمت سربازی چگونه است
روش تعجیل خدمت سربازی
روش تعجیل خدمت سربازی راهی آسان برای سریع تر شروع کردن دوره خدمت مقدس سربازی خواهد بود . کسانی که علاقه مند هستند سریع تر به خدمت رفته تا این کابوس سریع تر برایشان پایان گیرد . زیرا جوانان می دانند که برای این مرحله از زندگی راه گریزی وجود ندارد . مگر آنکه بتوانند راهی مانند معافیت سربازی ، استفاده از کسری خدمت و گرفتن امریه و سایر تسهیلات را داشته باشند . از طرف دیگر برخی با توجه به شرایط نامناسبی که برایشان پیش می آید قصد تمدید مهلت اعزام به خدمت خود را دارند .
شرایط تمدید خدمت سربازی نیز قوانین خاص خود را دارد . در اینجا با این شرایط آشنا خواهید شد .
افرادی که به دلیل فوت بستگان درجه یک خود با مشکلات روحی مواجه شده باشند می توانند مهلت اعزام به خدمت خود را تغییر دهند .
مشمولینی که در دانشگاه ها پذیرفته می شوند می توانند از قوانین تمدید خدمت سربازی بهره بگیرند .
آن دسته از افرادی که دچار بیماری می شوند پس از رای کمیسیون پزشکی می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را تمدید کرده و به نوعی از معافیت موقت استفاده کنند تا به بهبودی برسند .
آن دسته از افرادی که به دلیل بروز بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و …. آسیب روحی شدید دیده و نمی توانند دوره ی خدمت خود را بگذرانند از این مزایا بهره مند خواهند بود .
بیشتر بخوانید:  آخرین اخبار خدمت سربازی
چگونگی تعجیل خدمت سربازی
چگونگی تعجیل خدمت سربازی برای افراد متقاضی نیازمند ثبت درخواست می باشد . افراد متقاضی می توانند قبل از رسیدن به سن مشمولیت و اقدام برای اعزام به خدمت فرم تعجیل در خدمت را پر کرده و درخواست خود را از طریق دفاتر پلیس + ۱۰ در سامانه ثبت کنند . مراحل این کار را برای شما در اینجا قدم به قدم توضیح خواهیم داد .
مراحل درخواست تعجیل و تمدید خدمت سربازی :
مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی
دریافت فرم تمدید و تعجیل در خدمت سربازی
تحویل مدارک به دفتر خدمات پلیس + ۱۰
ثبت درخواست تعجیل در خدمت وظیفه عمومی
بررسی درخواست توسط سازمان نظام وظیفه
مراجعه مجدد به پلیس + ۱۰ پس از یک هفته و پیگیری درخواست
نتیجه بررسی سازمان مربوطه و ابلاغ آن به مشمولین
بیشتر بخوانید: آخرین تغییرات خدمت سربازی
مهلت زمان تعجیل خدمت سربازی
مهلت زمان تعجیل خدمت سربازی همانطور که گفته شد باید از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی انجام شود . زیرا مشمولین برای درخواست تعجیل و تمدید در خدمت سربازی خود باید مراحل قانونی زا طی کرده و فرم های مربوطه را پر کند . پس در نظر داشته باشید که زمان مشخص برای ثبت درخواست تمدید و تعجیل باید در نظر گرفته شود .
هم چنین شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید . همانطور که می دانید مشاوره نظام وظیفه درمورد تمام زمینه های خدمت ضرورت به ویژه معافیت سربازی ، تمدید و تعجیل در خدمت نظام وظیفه ، کسری های خدمت وظیفه ، گرفتن امریه سازمان های مختلف و ….. خدمات بی نظیری ارائه می دهد . مشمولان می توانند از طریق شماره های داده شده با مشاوران نظام وظیفه در مرکز مشاوره آویژه تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنند .
بیشتر بخوانید: شرایط معافیت خدمت سربازی چگونه است
سوالات متداول
آیا امکان جلو انداختن خدمت هست؟
کسانی که قصد دارند زودتر از موعد به خدمت سربازی بروند می توانند با داشتن شرایط از مزایای تعجیل در خدمت سربازی استفاده کنند . فقط مشمولین عزیز باید دقت داشته باشند که تعجیل در خدمت فقط در نزدیکی سن مشمولیت امکان پذیر می باشد .
ضوابط جلو انداختن خدمت چیست؟
جلو انداختن خدمت سربازی قوانین خاص خود را دارد . اما مهم ترین موضوع برای نظام وظیفه این است که مشمول در سن مشمولیت قرار گرفته یا در شرف آن باشد .
مهلت جلو انداختن خدمت سربازی چقدر است؟
مشمولین می توانند مدت ۱ ماه یا ۲ ماه سربازی خود را جلو بیندازند . این مدت را سازمان نظام وظیفه مشخص می کند . ممکن است فردی اعزام به خدمتش با شروع سال نو تداخل داشته باشد . این افراد می توانند تقاضای تعجیل به خدمت را داشته باشند .
خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه نظام وظیفه
معافیت سربازی
معافیت تحصیلی
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت موارد خاص
اخبار خدمت سربازی
خدمت سربازی
خروج از کشور
خرید خدمت سربازی
امریه سربازی
سربازی پزشکان
سرباز معلم
تحصیل همزمان با خدمت سربازی
ملاقات مردمی نظام وظیفه
  شرایط تعجیل خدمت سربازی چگونه است؟ 
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه شرایط تعجیل خدمت سربازی چگونه است؟ 
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۹:۳۹ توسط:آویژه فن موضوع: نظرات (0)