مشاوره آویژه، تلفنی، روانشناسی، تحصیلی، نظام وظیفه مشاوره آویژه، تلفنی، روانشناسی، تحصیلی، نظام وظیفه .

مشاوره آویژه، تلفنی، روانشناسی، تحصیلی، نظام وظیفه

اعلام نتایج دانشگاه پیام نور

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
نتایج دانشگاه پیام نور در شرایط مختلفی قابل بررسی است. دانشگاه پیام نور از دانشگاه های سراسری کشور میباشد و با توجه به تنوع رشته ای و سهولت ادامه تحصیل در این مرکز آموزشی و همچنین معتبر بود مدرک اعطایی دانشگاه پیام نور، هر ساله دانش دوستان بسیاری را به خود جذب میکند. از آنجایی که دانشگاه پیام نور در مقاطع تحصیلی مختلف در دو نیمه از سال یعنی هم در مهر ماه و هم در بهمن ماه به صورت تکمیل ظرفیت دانشجو میپذیرد و از طرفی، هم رشته های دارای کنکور و هم رشته های متعددی را به صورت بدون کنکور ارائه میدهد از این رو برای اطلاع از نتایج دانشگاه پیام نور برای هر کدام از شرایط فوق، بهتر است از مشاوره تحصیلی بهره ببرید. در این خصوص مرکز مشاوره تحصیلی آویژه میتواند تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد.
اعلام نتایج دانشگاه پیام نور
اعلام نتایج دانشگاه پیام نور مسئله ای است که همیشه برای داوطلبان با سوال های بسیاری روبرو بوده است. از آنجایی که این مرکز آموزشی از دانشگاه های سراسری میباشد، در اکثر مواقع نتایج دانشگاه پیام نور توسط سایت سازمان سنجش منتشر میشود. برای آن دسته از رشته های دانشگاه پیام نور که دارای کنکور هستند همزمان با اعلام نتایج دانشگاه سراسری،  نتایج دانشگاه پیام نور نیز اعلام میشود که معمولا در نیمه دوم شهریور ماه است. اعلام نتایج دانشگاه پیام نور برای رشته های بدون کنکور به دو صورت است. برای ورودی مهر ماه معمولا نتایج همزمان با نتایج سراسری اعلام میشود که ممکن است توسط خود سایت دانشگاه پیام نور و یا سایت سازمان سنجش باشد. برای رشته های بدون کنکور بهمن ماه که در غالب تکمیل ظرفیت است نتایج یا توسط سایت دانشگاه و یا به صورت تماس تلفنی در نیمه دوم دی ماه اعلام میشود.
بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام دانشگاه پیام نور چگونه است
زمان نتایج دانشگاه پیام نور
زمان اعلام نتایج دانشگاه پیام نور از آنجایی که این دانشگاه در وضعیت های مختلفی دانشجو میپذیرد مختلف میباشد. اعلام نتایج دانشگاه پیام نور هم توسط سایت سازمان سنجش و هم توسط خود دانشگاه پیام نور صورت میگیرد. زمان اعلام نتایج دانشگاه پیام نور برای داوطلبانی که ورودی مهر ماه در رشته های کنکوری هستند در اواسط شهریور ماه انجام میگیرد اما تاریخ مشخص آن تا چند روز قبل از اعلام نتایج معلوم نمیباشد.
رشته های بدون کنکور این مرکز که ۸۵% از رشته های دانشگاه پیام نور هستند نیز هم در مهر ماه و هم در بهمن ماه قابل ثبت نام هستند که ورودی های مهر ماه در اواخر شهریور و ورودی های بهمن ماه در اواخر دی ماه میتوانند پیگیر نتایج ثبت نام خود از طریق سایت دانشگاه پیام نور باشند. با توجه به مطالب ذکر شده داوطلبان میتوانند برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج دانشگاه پیام نور از مراکز مشاوره تحصیلی کمک بگیرند.
بیشتر بخوانید: با رشته های فنی مهندسی دانشگاه پیام نور آشنا شوید
اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور
اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای ورودی های مهر ماه و ورودی های بهمن ماه کاملا متفاوت است و حتی نحوه ثبت نام این دو ورودی نیز با یکدیگر فرق دارد. زمان نتایج دانشگاه پیام نور برای رشته های بدون کنکور مهر ماه معمولا همزمان با اعلام نتایج نهایی دانشگاه سراسری است و در اغلب موارد توسط خود سایت سازمان سنجش صورت میگیرد اما ممکن است به صورت مستقل و از طریق سایت رسمی دانشگاه پیام نور نیز منتشر شود. اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای ورودی بهمن ماه که در غالب تکمیل ظرفیت میباشد نیز معمولا از نیمه دوم دی ماه و توسط خود دانشگاه پیام نور منتشر میشود. در هر کدام از شرایط میتوانید به کمک مشاوره تحصیلی پیگیر زمان دقیق اعلام نتایج و چگونگی مشاهده نتایج خود باشید.
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پیام نور
نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور
نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور را برای دو حالت میتوان در نظر گرفت. در حالت اول مسئله تکمیل ظرفیت رشته های دارای کنکور مطرح است. همانطور که میدانید دانشگاه پیام نور رشته های متنوع و متعددی را ارائه میدهد که میتوان گفت از میان این رشته ها ۱۵% دارای کنکور میباشند که تنها از طریق کنکور سراسری میتوان در آن ها پذیرش شد.
اعلام نتیجه شرکت در تکمیل ظرفیت این رشته ها بطور معمول ده روز پس از ثبت نام و تقریبا اواخر مهر ماه میباشد. ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های دارای کنکور نیز پس از ثبت نام کامل دانشجوهای پذیرش شده در انتخاب رشته اصلی انجام میگیرد. اما باید بدانید که نزدیک به ۸۵% از رشته های دانشگاه پیام نور بدون کنکور ارائه میشوند و تکمیل ظرفیت این رشته ها غالبا در مربوط به ورودی بهمن ماه میشود و نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور برای ورودی های بهمن ماه به طور معمول در نیمه دوم دی ماه منتشر میشود که اکثرا توسط خود دانشگاه پیام نور اعلام میشوند.
بیشتر بخوانید: مشاوره تحصیلی
نتایج نهایی دانشگاه پیام نور
نتایج نهایی دانشگاه پیام نور یا همان نتیجه انتخاب رشته دانشگاه پیام نور در وضعیت های مختلف فرق میکند. اگر شما داوطلب رشته های دارای کنکور این مرکز آموزشی هستید و به دنبال پذیرش در مرحله اصلی انتخاب رشته میباشید باید بدانید که نتایج این مرحله از انتخاب رشته همزمان با نتایج دانشگاه سراسری و توسط سایت سازمان سنجش اعلام میشوند. شما میتوانید در منو سایت، با رفتن به قسمت اعلام نتایج دانشگاه پیام نور و وارد کردن مشخصات پرونده خود، نتایج را مشاهده کنید. برای داوطلبان مرحله تکمیل ظرفیت نیز که معمولا ورودی های بهمن دانشگاه پیام نور هستند نتایج از نیمه دوم دی ماه به بعد اعلام خواهند شد. اعلام نتایج توسط سایت دانشگاه پیام نور است و حتی ممکن است به صورت تماس تلفنی از طرف دانشگاه صورت بگیرد.
بیشتر بخوانید: مشاوره نظام وظیفه
نتایج انتخاب رشته دانشگاه پیام نور
نتایج انتخاب رشته دانشگاه پیام نور مشخص خواهد کرد که آیا در رشته و واحد آموزشی مد نظر خود پذیرش شده اید یا خیر. اگر شما به عنوان داوطلب تحصیل در دانشگاه پیام نور موفق نشده اید که در مرحله اصلی انتخاب رشته پذیرش شوید جای نگرانی وجود ندارد چراکه بیش از ۸۰% از رشته های این دانشگاه بدون کنکور نیز دانشجو میپذیرند و شما به راحتی میتوانید تنها بر اساس سوابق تحصیلی در این رشته ها ثبت نام کنید. نتایج انتخاب رشته دانشگاه پیام نور برای این دسته از رشته ها نیز در نیمه اول معمولا همزمان با نتایج دانشگاه سراسری و در نیمه بهمن ماه از نیمه دوم دی به بعد و توسط سایت دانشگاه پیان نور اعلام میشود.
سوالات متداول
۱٫ آیا تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور فقط برای رشته های بدون کنکور است؟
باید گفت که خیر، تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور هم برای رشته های بدون کنکور و هم برای رشته های دارای کنکور است اما شکل پذیرش هر کدام متفاوت است. شرایط پذیرش، نحوه اعلام نتایج، زمان اعلام نتایج و نحوه ثبت نام در هردو مورد دارای تفاوت هایی میباشد.
۲٫ نتایج انتخاب رشته دانشگاه پیام نور را چگونه میتوانیم پیگیری کنیم؟
نتایج انتخاب رشته دانشگاه پیام نور یا توسط سایت سازمان سنجش منتشر میشود یا توسط سایت دانشگاه پیام نور، در هر دو حالت با مراجعه به سایت و رفتن به قسمت اعلام نتایج میتوانید با وارد کردن مشخصات، نتیجه خود را مشاهده کنید. البته ممکن است نتایج تکمیل ظرفیت بهمن ماه به صورت تماس تلفنی از طرف دانشگاه به دانشجوی پذیرش شده اعلام شود.
۳٫ شرایط ثبت نام و پذیرش در تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور چه چیزی میباشد؟
برای رشته های دارای کنکور، تکمیل ظرفیت برای افرادی مجاز است که در کنکور سراسری شرکت کرده باشند و مجاز به انتخاب رشته شده باشند. اما برای رشته های بدون کنکور ثبت نام تنها بر اساس سوابق تحصیلی میباشد و افراد داری مدرک دیپلم، بر اساس معدل دیپلم ارزیابی و پذیرش میشوند.
  اعلام نتایج دانشگاه پیام نور
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه پیام نور
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۲۷:۴۵ توسط:آویژه فن موضوع: نظرات (0)